2016. szeptember 11., vasárnap

Érdekességek

Érdekességek

  • Az ötlet 2015. december 24-én merült fel.


  • A történetet 2016. szeptember 10-én fejeztem be, vagyis összesen 8 hónapig és 17 napig dolgoztam rajta.


  • Körülbelül 67 oldalt foglal magába.


  • Az ötletet két film adta: a Colombiana című film és a Hősök című sorozat. Az előbbit karácsony napján néztem, de csak egy jelenetet láttam belőle (a prológus), míg az utóbbi annyiban segített, hogy mindenképpen akartam írni egy természetfeletti képességgel rendelkező történetet (nem mintha még nem lett volna ilyen XD). Egyébként innen vettem az ötletet Jackson és Ravi képességéhez, bár Raviét kicsit felturbóztam.


  • Eleinte legalább öt-hat szereplősre terveztem a történetet, de végül rájöttem, hogy tök felesleges lenne, így végül maradt a négy.


  • Azon is gondolkoztam, hogy a főszereplő fiú vagy lány legyen, de akartam egy kis újítást, és nem akartam szerelmi jelenetekbe bonyolódni, ezért nem volt kérdés, hogy fiú lesz.


  • Taehyung, Jackson és Ravi karaktere adott volt, egyedül Jaejoongé nem.


  • A nagybácsi szerepére több személy is szerepelt lehetőségként, mint például Yongguk (B.A.P.), Zico (Block B), Jonghyun (CN Blue), Myungsoo (Infinite) és egy BTOB tag. Végül Jaejoong mellett döntöttem.


  • A történet címe nem tudom, honnan jött, egyszerűen csak ez ugrott be, és ennél is maradtam.


  • Mint ahogy említettem, az alaptörténet a Colombiana című filmé (egy kislány (nálam fiú) családját a szeme láttára megölik, és ezért bosszút esküdik, a nagybácsi meg felneveli). Minden más saját ötlet, bár fogalmam sincs, hogy a film hogyan végződött, mert nem néztem végig.


  • Tervben volt, hogy jobban kitérek a képességekre, főként Raviéra akartam nagyobb hangsúlyt fektetni, de végül ez elmaradt. Egyrészt, mert írás közben ezt teljesen elfelejtettem, másfelől pedig rájöttem, hogy felesleges lenne, hisz nem ezen alapult a történet.

  • Eleinte nem akartam beleírni Minseot se, de gondoltam nagyobb kicseszés lenne, ha a barátnőjét is megölték volna, és mivel nem akartam sokat agyalni női neveken, ezért választottam Minseot, akit nagyjából sokan ismerhettek már az írásaimból.

  • Az első jelenet, amikor Ravi és Taehyung találkozik, a Han folyó partján lett volna, és ott esnek egymásnak. Azért nem alakult így, mert valójában ezt a találkozást megálmodtam, de mire eljutottam odáig, hogy megírom, elfelejtettem, hogy én ilyet álmodtam, és ezért másként írtam meg.

  • Ravi azért ametiszt kristállyal gyógyította Jacksont a fejfájása miatt, mert az ametiszt kristály enyhíti a fájdalmakat, köztük a fejfájást is.

  • A legtöbb mindenhez nem tudom, honnan jött az ötlet, egyszerűen írás közben így alakult. Erre mondják azt, hogy a történet önmagát írja, és mi írók, csak eszközök vagyunk.^^

  • Az eredeti verzió szerint úgy alakult volna a történet vége, hogy Taehyung tudathasadásos és ennek következtében teljesen megőrül, és elszabadul a pokol, lesz vérengzés, és biztosra mehetünk abban, hogy ő a gyilkos. Viszont a huszadik rész megírása közben (amikor Taehyung okokat ad arra, miért lehetnének a többiek is gyilkosok) eldöntöttem, hogy márpedig én nyitva hagyom ezt a kérdést, hisz ez sokkal helyénvalóbb lenne, jobban passzolna a történethez. Meg persze ezzel az olvasóim is jobban kikészülnek. Azért szeretlek titeket. :P

  • A legeslegutolsó sorok, melyben megtalálják Taehyung holttestét, az összevarrt szemekkel, még annyira sem volt betervezve, de gondoltam, ha már eddig sem volt tiszta, akkor még egy ilyen utolsó kis csavarral összezavarok mindent. Ehhez egyébként egy nagyon kedves ismerősöm adott ötletet, amikor véleményt írt a huszadik részhez, melynek egy része így hangzott: "Én abba is belegondoltam, hogy mi van, ha egyikük sem a gyilkos, csak mindenki itt arcoskodni akar, hogy na majd ő jól megoldja, mert mindenkinek szánalmas az élete, és ki akarja tölteni valamivel, de túl béna ahhoz, hogy igazán belemenjen a nyomozásba, ezért elkezd a szeretteire ujjal mutogatni, és ilyen őrült káosz lesz a vége."


További érdekességekről nem tudok beszámolni, de ha esetleg van kérdésetek bármihez illetően, nyugodtan tegyétek fel, és megpróbálom megválaszolni. ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése